Триває промоційна компанія нашого курорту. В період з 15 червня по 15 серпня 2015р., тобто в дуже активний період щодо подорожей та відпочинку, журнал «Аероплан» розміщує статтю про відпочинкові та оздоровчі можливості Трускавця.
Цільова аудиторія журналу — люди з середнім та вище середнього рівнем достатку, що користуються послугами авіаперевізників. Тираж – 30 000 примірників. Журнал «літає» два місяці і за цей час з перевагами відпочинку на нашому курорті мають можливість ознайомитись близько 250 000 осіб.
Даний журнал співпрацює з авіалініями: LOT Polish Airlines (рейси Львів-Варшава, Київ-Варшава, Одеса-Варшава), Royal Jordanian, British Airways, Turkish Airlines, Airfrance, KLM, AirArabia, Windrose Airlines (Роза Вітрів).
Крім того, журнал «Аероплан» розміщується на стійках реєстрації в аеропортах: Міжнародний аеропорт «Львів» ім. Данила Галицького, Міжнародний аеропорт «Бориспіль», Міжнародний аеропорт «Київ» (Жуляни), в т.ч. в VIP-залі очікування.