Комунікація з нашим підприємством стала ще доступніша
Крім нової можливості подачі показників (з 10 числа до останнього робочого дня місяця), відтепер споживачі у телефонному режимі можуть отримати інформацію про:
- оплату та заборгованість;
- порядок встановлення лічильника та укладення договорів на водопостачання та водовідведення;
- порядок пломбування лічильника;
- зміну власника в обліковій картці( переукладення договору з новим власником);
зміну кількості зареєстрованих у помешканні осіб; - аварійні ситуації (засіб обліку води, фільтр, вентиль, кран, зворотній клапан)
відсутність водопостачання у будинку, а також повідомляти про витоки води на вулиці
Номер телефону Саll-центру: 0800-300-118. Кол-центр працює щоденно з 08.00 до 17.00, крім вихідних днів.
КП “Дрогобичводоканал”