Завідувач відділу організаційного забезпечення Тетяна Саліженко відзвітувала перед виконкомом про роботу Трускавецької міської ради зі зверненнями громадян у першому півріччі 2014 року
За цей період до міської ради надійшло 783 звернення громадян. Порівняно з першим півріччям 2013 року загальна кількість звернень зменшилася на 85. Повторних звернень надійшло — 4, колективних — 151. Основна частка колективних звернень (86) стосувалася надання дозволу на влаштування систем індивідуального опалення. Найбільше письмових звернень з питань, з яких найчастіше звертаються громадяни, стосувались житлово-комунального господарства — 203, соціального захисту — 168 та вуличної торгівлі — 129.
Порівняно з аналогічним періодом 2013 року спостерігається зменшення кількості письмових звернень з питань землекористування (на 110), архітектури та містобудування (на 9), житлових (на 6). В певній мірі це пов’язано з тим, що згідно рішення міської ради від 01.01.2014р. запрацював центр надання адміністративних послуг і основна частина звернень з питань архітектури та землекористування проходить реєстрацію в центрі надання адміністративних послуг. Як показує аналіз суттєво збільшилася кількість звернень з питань вуличної торгівлі (на 52), соціального захисту (на 48), транспорту (на 19). Особлива увага приділяється розгляду звернень ветеранів війни та праці, інвалідів, учасників бойових дій, багатодітних сімей, одиноких та осіб, які потребують соціального захисту.
За звітний період міським головою на підставі поданих заяв надано матеріальну допомогу 28 малозабезпеченим мешканцям міста на загальну суму 4987,04 грн. За рішенням комісії з визначення кола осіб, які потребують матеріальної допомоги для встановлення індивідуального (автономного) опалення призначено грошову допомогу на часткову оплату робіт 44 мешканцям міста на суму 186354,00 грн. за рахунок коштів бюджету розвитку міста.
Згідно рішення сесії 23 сім’ї, де проживають діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, звільнені від оплати за житло та комунальні послуги, а також надано адресну грошову допомогу на оплату комунальних послуг прийомній сім’ї Кісак Г.Т. на трьох дітей-сиріт в розмірі 750 грн. щомісячно та опікуну Коцибалі І.Р. на дитину, позбавлену батьківського піклування в розмірі 300 грн. щомісячно. Рішенням виконавчого комітету № 44 від 26.02.2014р. багатодітній сім’ї Гаєвич Р.М. надана двохкімнатна квартира. Із 783 звернень, що надійшли до міської ради позитивно вирішено 401, що становить 51,2 %. Відмовлено у задоволенні порушених у зверненнях питань 44 громадянам.
Міський голова значну увагу приділяє безпосередньому спілкуванню з мешканцями міста під час проведення особистих прийомів. Протягом І півріччя 2014 року міським головою прийнято 43 мешканців міста (перше півріччя 2013 р. – 77). Заявникам надавалися обґрунтовані відповіді та роз’яснення з порушених питань.
З вищестоящих органів влади надійшло на розгляд 3 звернення (перше півріччя 2013 р. — 5). Впродовж звітного періоду з урядової телефонної «гарячої» лінії до міської ради надійшло 50 звернень. Порівняно з І півріччям 2013 року їх кількість зменшилась на 14. В основному заявники піднімали питання праці, пов’язані з виплатою заробітної плати, невиплати розрахункових коштів при звільненні, скорочення робочого дня, надання пільг на ліки, соціальні виплати, надання комунальних послуг.
Виконком звіт прийняв до відома, звернув увагу керівників управлінь та відділів міської ради, комунальних підприємств на належне вимог Закону України «Про звернення громадян», інших нормативно-правових актів, що регулюють питання розгляду звернень громадян. Керуючому справами О. Ковальчину доручено для оперативного реагування на нагальні потреби мешканців міста підвищити ефективність використання «гарячих» телефонних ліній, комісійно здійснити перевірку підприємств, установ та організацій комунальної форми власності на предмет дотримання законодавства про звернення громадян.