У відділі економіки Дрогобицької міської ради планують докорінно змінити систему пасажирських перевезень
Така потреба виникла після утворення Дрогобицької територіальної громади.
Фахівці відділу провели аналіз розрахунків, надані приватними та комунальними перевізниками. За словами Тараса Бачинського, начальника відділу, у цій ситуації першочергово враховують фінансову платоспроможність пасажирів, однак тарифна політика на автомобільному транспорті має задовольняти підприємницький інтерес, забезпечувати розвиток автомобільного транспорту, стимулювати впровадження новітніх технологій перевезень, застосування сучасних типів транспортних засобів.
Крім того, планують розробити нові маршрути, якими планують поєднати міста та села. Вже напрацьовано низку тарифів та їх економічне обґрунтування. Є три варіанти тарифів, які передбачають:
- 5-7 грн. – при цьому відбудеться деградація транспортної системи;
- 8-10 грн. – стагнація транспортної системи;
- 9-12 грн. – розвиток та інвестування у транспортну систему територіальної громади.
Ці пропозиції будуть винесені на розгляд громади шляхом проведення громадських обговорень у формі електронних консультацій.
Громадські обговорення щодо тарифу на проїзд у громадському транспорті відбуватимуться з 29.03 по 6.04.2021 року. За результатами цих обговорень, буть прийняті наступні рішення.
«На сьогоднішній день на території Дрогобича пасажирські перевезення здійснює ДП «Дрогобицьке АТП» КП «СМУ» . Наш відділ отримав розрахунки економічно обґрунтованого тарифу від перевізника. Перевізник наводить цифри, які стосуються зростання вартості матеріалів чи запчастин.
Останнє коригування тарифів на території міста відбулося у 2018 році. З того часу мешканці не відчували незручностей у користуванні громадським транспортом.
Враховано й побажання мешканців щодо покращення стану громадського транспорту. Всі розрахунки щодо питання коригування тарифу, ми виносимо на розгляд громади. На основі результатів обговорення будемо приймати наступні рішення.
Також ми врахували ситуацію у селах, де тарифи високі, а якість послуг низька. Розуміємо, що тариф має бути прийнятним для мешканців і таким, щоб сфера пасажирських перевезень розвивалася.Наголошую, що місто продовжує політику підтримки розвитку громадського транспорту і транспортної інфраструктури. Зокрема це стосується і запровадження «Картки Дрогобичанина», забезпечення кожного автобуса засобами безконтактної оплати проїзду (валідатори), що особливо важливо в період пандемії», – прокоментував Тарас Бачинський.
Станом на сьогодні загальна протяжність маршрутів у Дрогобицькій ТГ становить 374,8 кілометрів, на яких курсує 66 автобусів.