Вартість визначається досить великою кількістю факторів: ціною товарів для манікюру, складністю роботи, обладнанням, кваліфікацією майстра і навіть розташуванням салону. Розберемо кожен із факторів докладніше, а тим, хто ще не знає, де купити якісні товари для манікюру, рекомендуємо заглянути до інтернет-магазину Million Nails^ https://million-nails.com.ua/ua/.

Категорії товарів для манікюру

Перше, що закладається у вартість — це самі товари для манікюру. Сюди відносяться покриття (бази, топи, гель-лаки), витратні матеріали (знежирювачі, серветки безворсові), інструменти (пилочки, ножички та т.п.), а також різний декор. Як у будь-якій іншій ніші в nail-індустрії представлені товари для манікюру різних цінових категорій, хтось набирається досвіду на недорогих товарах маловідомих фірм, інші віддають перевагу професійним засобам або люкс-сегменту.

Сюди ж можна віднести вартість доставки товарів для манікюру, якщо вони придбані в інтернет-магазині. Розрахунок проводять з огляду витрат на одного клієнта.

Амортизація, оренда, заробітна плата майстра манікюру

У вартість манікюру закладаються не тільки витратні матеріали, а й амортизація обладнання, наприклад фрезера, лампи та аерографа. Найпростіший спосіб визначення — це розділити вартість обладнання на кількість манікюрів, які будуть виконані за гарантійний термін.

Наприклад, майстер обслуговує 2 клієнти на день, це 516 манікюрів на рік. За вартості професійного фрезера близько 7000 грн та гарантії 2 роки, у вартість кожного манікюру має бути додано 6,75 грн. Аналогічно розраховується амортизація іншого устаткування, яке використовується.

Оренду розраховують щомісячно. Середню суму вирахувати у цьому пункті неможливо, оскільки ціна формується від площі приміщення, його розташування та комунальних витрат.

Заробітна плата майстра розраховується погодинно, а також залежить від його кваліфікації. Однак вона не може бути нижчою за мінімальну оплату праці в Україні.

Маркетингова націнка — це витрати на рекламу. Найчастіше майстри манікюру просувають особисті соціальні мережі, рідше використовують публікації в друкованих виданнях. Більшість маркетологів на цю статтю витрат радять закладати від 25 до 40% собівартості манікюру. І, звичайно ж, дохід. Його сума визначається із собівартості манікюру та може становити від 25 до 100%.