Перші три відділення підвищеної доступності ПриватБанку на Львівщині вже обслуговують клієнтів у Дрогобичі, Трускавці та Стрию

Приміщення цих відділень відремонтовано і облаштовано з урахуванням державних будівельних норм, найкращих існуючих практик доступності та із залученням експертних організації у сфері безбар’єрності, повідомляє ДНК.

«У такому відділенні дуже зручно отримувати послуги, — ділиться враженнями військовий Ігор Кузняк, який користується кріслом колісним. — Тут не лише комфортно і затишно, але й все побудовано з урахуванням потреб людей на кріслах колісних: дуже зручний заїзд, простора та зручна вбиральня. Найбільше до вподоби окреме касове вікно. Дуже хотілося б аби такі зручні умови були у кожному відділенні».

“Мені зручно отримувати банківські послуги у цьому відділенні, — розповідає Уляна Вуйк, яка користується кріслом колісним. — Приємно вразила зручна і доступна каса, де я можу самостійно звернутися до касира та вирішити свої питання. Доступний і просторий санвузол надає можливість скористатися ним без сторонньої допомоги. Такі відділення мають бути і у великих, і у малих містах по всій країні”.

Відкриття таких відділень забезпечує мешканцям та гостям міст, у тому числі курорту Трускавець, можливість користуватися банківськими продуктами без бар’єрів та перешкод.

“Направляючі на підлозі дуже зручні, — розповів Володимир Смик з порушенням зору. — Вони мають таку форму, що відчуваються не лише тростиною, але і через підошву, водночас їх висота не заважає пересуватися. Це дуже важливо”.

Усі відділення обладнано пандусами або підйомниками, зручною вхідною зоною з інформаційними тактильними і маркувальними табличками та мнемосхемами, візуальними елементами доступності. Всередині приміщень облаштовано тактильні попереджувальні і направляючі індикатори. Для зручності клієнтів на кріслах колісних встановлено універсальну касову кабіну та універсальний санвузол з поворотним дзеркалом, поручнями біля унітазу, тримачами для милиць та кнопкою виклику. Тримачі для милиць встановлено і біля кас та в зонах самообслуговування.

«Безбар’єрність вже стала суспільною нормою в Україні. Трансформація країни відбувається буквально на наших очах, — розповідає Андрій Якимів, директор Західного макрорегіонального управління ПриватБанку. — Ми впевнені, що інклюзивність є ключем до сталого розвитку суспільства, і активно працюємо над впровадженням безбар’єрних рішень у всіх наших відділеннях. Як найбільший державний банк, маємо бути лідером і прикладом на цьому шляху».

Нагадаємо, що з вересня 2024 року в застосунку Приват24 офіційно з’явився сервіс відеоконсультацій українською жестовою мовою. А вже у грудні банк зробив наступний крок із підвищення доступності банківських послуг — відеоконсультації жестовою мовою від фахівців ПриватБанку у застосунку «Приват24 для бізнесу». Це унікальні рішення для банківських застосунків в Україні, розроблені фахівцями ПриватБанку, дозволяють клієнтам, які спілкуються жестовою мовою, отримувати консультації безпосередньо від фахівців банку. Реалізація цих проєктів є лише частиною Стратегії безбар’єрності ПриватБанку, метою якої є забезпечення рівного доступу до фінансових послуг для всіх громадян, незалежно від місця проживання чи фізичних можливостей.

Адреси банків: Дрогобич (вул.Данила Галицького, 5/1), Трускавець (вул.Героїв УПА, 2), Стрий (вул. Шевченка, 66).