Кращі газдині міста та територіальної громади презентували різдвяну випічку у Дрогобичі

Пампухи, штруцлі, пряники, пляцки та інша домашня випічка – у Дрогобичі на Площі Ринок стартував фестиваль різдвяних смаколиків «Газдиня Фест», інформує Д-НК.

Сотні вправних господинь Дрогобиччини, у національних одностроях, напекли гори різдвяних смаколиків, які і презентували громаді та гостям міста. До дійства чисельно долучилися і селищні громади, які входять до складу Дрогобицької ТГ. Кожен із них яскраво та колоритно презентував свій стіл та свою випічку. Долучилися до різдвяного дійства і управління та відділи Дрогобицької міської ради.

Стартував фестиваль із коляди. Заслужений Прикарпатський ансамбиль пісні та танцю «Верховина» відкрив свято. Артисти, спільно із присутніми, колядували та щедрували. Усіх учасників фесту привітав секретар Дрогобицької міської ради Орест Каракевич.

Так, як дійство припало на 13 січня – Щедрий вечір (Маланки) то не обійшлося і без Кози, Василя та Маланки, які своїм виступом потішили присутніх.

Музичним доповненням до колоритного свята, яке об’єднало присутніх в одну велику родину, став і виступ Муніципального камерного хору «Легенда», а також творчих колективів сіл територіальної громади та Стебницького Народного дому. Організатором дійства виступило Управління культури та розвитку туризму.

Мета фестивалю – пропагувати смачну галицьку випічку та об’єднати територіальну громаду спільною ідеєю: різдвяним духом, колядками та смаколиками, які до свят готує кожна господиня нашого краю, – розповіла Леся Татарська, начальниця відділу культури та мистецтв Управління культури та розвитку туризму.

Окрім презентації випічки, на фестивалі було чимало різдвяних розваг, веселощів та конкурсів від ведучих. Родзинкою свята має стати виступ гурту «Піккардійська Терція», який потішить дрогобичан та гостей міста своїми колоритними хітами та колядками.

Підсумком Фестивалю буде визначення кращої господині дійства та кращого святкового столу. Загалом, за словами організаторів, усі учасники фесту отримають подарунки та відповідні сертифікати про участь.