Переможця конкурсу визначила комісія в яку входили представники міської влади та громадськості міста
У конкурсі прийняли участь 14 робіт передає ДНК.
Якісний та зрозумілий логотип, який викликає позитивну емоцію, – важлива річ в позиціюванні міста, яке претендує на те, щоб бути туристичним. Видається, що Дрогобич отримав якісний та сучасний туристичний логотип, який можна і потрібно використовувати у всіх аспектах нашого з вами життя.
“Визначення переможця цього конкурсу є черговим етапом брендингу нашого міста. Приємно, що комісія зійшлася саме на цьому варіанті в якому якісно поєднані важливі для кожного з нас речі – науку, солеваріння та емоцію”, – коментує Ігор Чава, керівник Туристично – інформаційного центу міста.
Автором логотипу є дизайнер з Києва Олег Білий.
Слід відмітити, що це не перша перемога дизайнера у схожих конкурсах. У 2016 році його робота перемогла у конкурсі розробки логотипу для міста Калуша.
Нагадуємо, що на початку квітня дрогобичани у межах публічних консультацій обрали туристичний слоган міста.
Серед трьох пропонованих варіантів найбільшу підтримку отримав туристичний слоган — «Дрогобич — в ньому вся сіль». За нього свої голоси віддали 74,8% учасників обговорення.
Вже зовсім скоро елементи логотипу будуть викладені в мереж та стануть доступними для завантаження. Тепер важливо щоб цей логотип став частиною Дрогобича, тому закликаємо вас активно використовувати його у повсякденному житті.
Джерело: Варто-Галицькі новини