Туристично-інформаційний центр, спільно з управлінням культури та розвитку туризму та управлінням інвестицій та економічного розвитку Дрогобицької міської ради напрацьовує механізм залучення виробників крафтової продукції до розвитку туристичної галузі та розроблення нових або доповнення існуючих туристичних маршрутів, передає ДНК.
Ініціативу розвитку туристичного крафтового бренду напрацювали під час круглих столів із розробки Стратегії розвитку креативної економіки.
«До обговорення, окрім профільних спеціалістів, було залучено також туроператорів. Всі зійшлись на думці, що цікавим доповненням до вже існуючих туристичних маршрутів може стати крафтове виробництво. Зараз ми напрацьовуємо базу крафтовиків. Такі локації можуть урізноманітнити вже існуючі екскурсії та сприятимуть промоції гастротуризму у Дрогобицькій громаді» – розповідає керівниця Дрогобицького ТІЦ Ірина Марків.
Відтак в продовження розвитку напрацьованих ідей відбувся візит на одне з крафтових підприємств Дрогобича, яке займається виробництвом меду та медових наливок а також облаштувало в себе справжній музей медоваріння та дрогобицької ковбаси, який містить чимало цікавинок як для місцевих мешканців, так і для приїжджих туристів.
Таким чином низку існуючих та вже відомих туристичних магнітів Дрогобича можуть доповнити новими локаціями, використовуючи потенціал сіл громади та розвиваючи гастротуризм.
Паралельно ведеться робота над об’єднанням крафтових виробників в єдину спілку з метою ефективнішої промоції їхнього виробництва та залучення їх в туристичні маршрути громади. А ТІЦ працює над відновленням театралізованих екскурсій, які тривалий час були однією з родзинок туристичного Дрогобича.
Нагадаємо, туристичні заходи та екскурсії, окрім промоції міста несуть в собі благодійну місію, адже кошти, виручені від їх проведення скеровували на підтримку ЗСУ.
За матеріалами ДМР.