Олена ЖуковськаВідколи «включилась» у передвиборчу гонитву за посаду очільника Дрогобицької ОТГ мене часто запитують:

«Олено Геннадіївно, у Дрогобичі біда з комунальними підприємствами, як ви збираєтесь наводити там лад?»

Відповідаю

По-перше, ми маємо орієнтуватись на простого мешканця, якому потрібно оперативно вирішити проблему у власному помешканні чи біля нього. Прорив труби, затоплений підвал, незаконне стихійне сміттєзвалище на березі річки, зірваний через негоду дах, тріщина в стіні капітальної споруди, — куди має дзвонити мешканець? У кого та про що з’ясовувати в умовах нашої бюрократії? А тепер уявіть собі як це вирішити в масштабі великої ОТГ? Питань більше ніж відповідей. Погляньте як організований ЦНАП. Є електронна черга, є база звернень та єдиний реєстр. До цього треба прагнути і в такому вигляді реорганізувати усі комунальні підприємства. Це і є спрощення та європейська система функціонування державної інституції. Комунальне підприємство повинно бути зручним в першу чергу для мешканця.

По-друге, потрібно провести тотальний аудит підприємств. Мета: перевірка діяльності, особливо в розрізі тендерів та допорогових закупівель робіт та послуг, ну і далі тотальна реорганізація. А саме: закриття неефективних, об’єднання декількох у одне, але потужне. На сьогодні більшість комунальних господарств у Дрогобичі є збитковими для бюджету міста. Тому необхідно на самому початку планувати виділення коштів для проведення професійного аудиту комунальних підприємств, що дозволить виявити проблеми чи зловживання в їх управлінні, показати громаді результати аудиту, а після того виконати ефективну реорганізацію. Думаю, що ми всі будемо здивовані результатами!