Санаторії ТрускавцяПеріод карантину став для Трускавця справжнім випробуванням на міцність, адже на три місяці курорт зупинився

Проте найгірше вже позаду і Трускавець повертається до звичного курортного ритму. Відкрилися більшість готелів та

санаторіїв, працює бювет мінеральних вод (офіційне відкриття оновленого бювету – на початку серпня), відновлюється автобусне сполучення. Функціонує аеропорт «Львів» імені Данила Галицького. З початку липня курсує поїзд «Київ-Трускавець», а завтра прибуває перший після карантину рейс швидкого поїзда «Дніпро-Трускавець». Тож на порядку денному залишалося найважливіше – донести інформацію про Трускавець всій Україні. І з цим завданням міська влада успішно впоралася. Трускавець став першим містом, куди в рамках прес-туру Львівщиною прибуло понад двадцять журналістів провідних українських телеканалів.

промоція Трускавця

Організатори прес-туру: Офіс Президента України та Державне агентство розвиту туризму України. В результаті журналісти, фотографи та відеооператори телеканалів ICTV, 1+1, Україна, ЗІК, Newsone, 112, Інтер, Йод. Медія, СТБ готують сюжети про Трускавець, переваги відпочинку на нашому курорті, До Трускавця журналісти провідних телеканалів прибули в супроводі генерального директора Директорату з питань інформаційної політики Офісу Президента України Ірини Победоносцевої, головного консультанта Головного департаменту інформаційної політики Адміністрації Президента України Михайла Марківа, начальниці управління туризму та курортів Львівської ОДА Наталії Табаки. На курорті їх зустрічали міський голова Андрій Кульчинський, начальниця управління розвитку міста Наталія Скибак та радник міського голови Руслан Пристай.

В рамках прес-туру журналістам провели невелику екскурсію містом, причому в ролі екскурсовода побував сам міський голова. Андрій Кульчинський розповів про багату архітектурну спадщину (вілли в закопанському стилі), про цілющу «Нафтусю» та інші лікувальні джерела, про цікаві місця та про переваги відпочинку на нашому курорті, а також дав вичерпні відповіді на всі питання, які цікавили журналістів. Працівники ЗМІ здійснили променад майданом Кобзаря, вулицею Бандери, площею Незалежності, бульваром Торосевича, побували на бюветі мінеральних вод та попробували цілющої «Нафтусі».

Журналісти не змогли приховати захоплення від Трускавця і від теплого прийому. Куманці з логотипом курорту нагадуватимуть їм про цей прес-тур і про те, що про Трускавець можна писати тільки добре, бо це найкращий бальнеологічний курорт України. А для українців сюжети на різних телеканалах будуть стимулом йти у відпустку і їхати на відпочинок – обов’язково тільки у Трускавець. Наш курорт любить відпочивальників і чекає на них, вільні місця ще є.