«Щодо забезпечення питною водою мешканців дев’яти поверхових будинків по вулиці В.Великого, 2 та П.Орлика, 9»
Начальнику КП «Дрогобичводоканал» Дрогобицької міської ради Львівської обл.
п.Шагалі Роману Миколайовичу, 82100, м.Дрогобич, вул. Федьковича, 11,
Секретарю міської ради м.Дрогобича Львівської обл..
п.Метику ТарасуМихайловичу, 82100, м.Дрогобич, пл. Ринок, 1,
Дрогобицькому міськрайонному прокурору, старшому раднику юстиції,
Павичу Володимиру Степановичу, 82100, м.Дрогобич, вул. Шевченка, 29.
Мешканців будинку вулиці В.Великого, 2 та П.Орлика, 9.
Адреса для переписки:
Герій Анатолій Миколайович,
82103,Львівська область, місто Дрогобич, вулиця В.Великого, №2 квартира № 105.
«Щодо забезпечення питною водою мешканців дев’яти поверхових будинків по вулиці В.Великого, 2 та П.Орлика, 9»
Колективна скарга
Надання послуг з постачання холодної води і водовідведення для мешканців будинку здійснюється КП «Дрогобичводоканал» на підставі індивідуальних договорів з власниками квартир на основі типового договору №2 (багатоквартирний ж/б), розробленого КП «Дрогобичводоканал» та підписаного з обох сторін.
Проектом будівництва 9-ти поверхового будинку по вул..В.Великого, 2 було передбачено будівництво напорної водонасоної для цілолодобової подачі води на верхні поверхи будинку, оскільки тиск води в магістральному трубопроводі подачі води на м.Дрогобич недостатній, для отримання її мешканцями верхніх поверхів будинку.
З початку введення цієї насосної в експлуатацію, причому акт введення будинку в експлуатацію підписали з порушенням, не задіявши підземний резервуар-накопичувач води, рядом з насосною, подача води на верхні поверхи будинку здійснювалась спочатку на протязі з 6-00 год. до 24-00 год. щоденно, що більш-менш задовольняло потреби мешканців. В насосній чергував обслуговуючий персонал, який при тимчасових форс-мажорних обставинах інформував мешканців будинку про неполадки і коли буде подано воду.
Пізніше, на підставі рішення Дрогобицької міської ради, було введене цілодобове постачання води мешканців будинку, що є цілком логічним, так як, люди встановили прилади обліку води і від цього кроку поступлення коштів за воду і стоки, на рахунок постачальника послуг, збільшились.
Станом на сьогоднішній день, другий тиждень поспіль, справи з подачі води на верхні поверхи будинку катастрофічні, можливостей для забору води мешканцями верхніх поверхів немає, навіть при тимчасових пусках насосу, про час яких ніхто нікого не інформує, термін подачі яких не більш як 2 години на день. Не всі мешканці, з об’єктивних причин, цим скористатись не можуть. Довкола будинку сморід з каналізаційних колодязів, прості людські потреби-зварити їсти, попрати, змити в туалеті, та ще й в умовах спеки, коли рівень санепідем-захворювань на піку небезпечності, стають тортурами. Крани, колонки на вулицях, прилеглих до будинку, ліквідували, в окрузі немає колодязя з питною водою.
Сьогоденна ситуація є кричущою ще й тому, що в країні йде війна, бо в випадку бойових дій тут, місто пропаде без води. Якщо не поновити в місті колонки, або не набурити артезіанські колодці з можливістю забору води в любий час доби, громада міста буде знаходитись в небезпеці.
Судячи з того, що щоденно до насосної приїздить машина водоканалу, запускає на дві години генератор, що живить ел.насос, що подає воду на верхні поверхи, можна прийти до висновку, що електроживлення напірного водяного насосу відключено. Генератор працює на паливі, яке сьогодні дороге, це викличе зловживання обслуговуючого персоналу та ляже в витрати, які автоматично відшкодовуватимуться знов за рахунок нас, споживачів. Хіба це вирішення питання? Хіба це задовольняє потреби споживачів? Ні!
В той же час, в ЗМІ, розповсюджуються заяви про несплату заборгованості за постачання води ТзОВ «Трускавецьводоканал» в сумі за 12 млн.грн., і яка росте далі, та деяких споживачів фізичних осіб м.Дрогобича, в результаті чого ПАТ «Львівобленерго» припинив живлення окремих об’єктів, що належать до КП «Дрогобичводоканал», в тому числі і насосної біля нашого будинку.
В результаті таких дій, обмеження водопостачання, або припинення його, проведено не боржникам, а нам, справним платникам наданих послуг, і такі дії не передбачені в вищенаведеному типовому договорі п.15,і тепер ми маємо безпідставно страждати за заборгованість КП «Дрогобичводоканалу» перед ПАТ «Львівобленерго». А якщо головний боржник — ТзОВ «Трускавецьводоканал» не платить, і далі нарощує заборгованість, то слід не займатись постійними судами по поверненню коштів, а перевірити законність зміни форми власності його, з комунальної на приватне -ТзОВ, що привело до таких боргів, і встановити мету, яку вони переслідують, ведучи до банкрутства КП «Дрогобичводоканал», провокуючи його до перекриття води на оздоровницю, та збурюючи громаду Дрогобича, яка в більшості своїй оплачує послуги з водопостачання.
В будь-якому випадку, проживання з малим напором води, починаючи з третього поверху, що не дає можливості запустити котел для нагріву води, і відсутність води в кранах останніх трьох поверхів, створює нам прифронтові умови. Але навіть там, розуміючи важливість води для існування людини, під кулями, налагоджують водопостачання.
Також необхідно звернути увагу на те, що відключення напірно водонасосної від електропостачання проводиться виключно за нашою адресою! Аналогічні напірно водонасосні в інших мікрорайонах не відключають. З даного вбачається упереджене ставлення керівництва водоканалу до наших будинків.
Якщо монополіст з надання послуг з постачання холодної води і водовідведення, комунальне підприємство, яке належить громаді міста, не виконує своїх зобов’язань перед громадою, незалежно від того, хто і скільки йому заборгував, то владі міста, враховуючи і місцеву прокуратуру, слід допомогти цьому підприємству, так як на законодавчому рівні, поки що, альтернативи немає. Численні судові позови від громадян та звернення до органів влади на вищому рівні, на даному етапі рахуємо передчасними та шкідливими, маючи надію не на довгі суди, а на здоровий глузд, аналіз причин того, що сталось, хто винен і пошук шляху швидкого вирішення проблеми.
Враховуючи вищевикладене, просимо Вас прийняти невідкладні та ефективні міри з відновлення цілодобового постачання води всіх квартир нашого будинку, притягнути винних до відповідальності та недопущення такої ситуації в майбутньому.
У випадку не виконання наших законних вимог оставляємо за собою право на безстрокову акцію, шляхом пікетування всіх державних та комунальних органів влади.
Скарга написана на 3-х аркушах, кожному адресату до виконання.
13 серпня 2015 року
З повагою, мешканці будинку №2 по вул. В.Великого.