Агентства інтернет-маркетингу пропонують низку послуг із залученням клієнтів з різних джерел трафіку.

Наприклад, такий сервіс налагоджений у спеціалізованій компанії WEDEX. Детальна інформація є на сайті.

Поширені послуги в сфері цифрового маркетингу

Відповідний сервіс може надаватися як окремо, так і в комплексі, залежно від потреб та бюджету клієнта. Комбінація кількох методів маркетингу дозволяє максимально ефективно залучати відвідувачів із різних джерел трафіку.

Пошукова оптимізація (SEO): напрямок включає оптимізацію веб-сайту для покращення його видимості в органічних результатах систем пошуку. Мета SEO – залучити клієнтів, використовуючи запити, пов’язані з продуктами чи послугами компанії-замовника.

Пошукова реклама: SEM включає створення та оптимізацію промо кампаній, які відображаються в результатах пошуку і на інших платформах (Google Ads і Bing Ads). Мета – залучити клієнтів через платні рекламні оголошення.

Соціальний медіа-маркетинг: така стратегія спрямована на використання найпопулярніших соціальних мереж (Instagram, Facebook, Twitter) для залучення клієнтів. Вона включає:

  • створення контенту; 
  • рекламні кампанії; 
  • акції та конкурси;
  • взаємодію з аудиторією.

Контент-маркетинг – створення та поширення інформаційно цінного контенту для залучення та утримання клієнтів. Це можуть бути блоги, статті, подкасти, відео тощо.

Email-маркетинг: використання е-пошти допомагає залучати на сайт замовника послуг та утримувати там клієнтів. Така стратегія передбачає створення е-розсилок, надсилання персоналізованих повідомлень, сегментацію аудиторії, аналіз ефективності кампаній.

Медійна закупівля – це партнерство з різноманітними медіа-платформами для розміщення на них реклами, залучення клієнтів. Тактика включає розміщення текстової реклами, банерів, відеореклами, інших промо форматів на веб-сайтах, блогах, так далі.

Аналітика та оптимізація – в даному випадку необхідний збір та аналіз даних щодо поведінки користувачів для оптимізації маркетингових кампаній. Відстежуються метрики продуктивності, тестуються різні стратегії, необхідне рішення приймається з орієнтиром на отримані дані.

Чому варто звертатися до надійної агенції?

В інтернет-маркетинговій компанії забезпечено швидке реагування на проблеми сайту замовника послуг, побажання останнього.

Серед переваг звернення сюди також:

  • прозорість витрат по проекту, все регламентовано ще на початку звітного періоду;
  • зрозуміла й зручна звітність, на її вивчення не потрібно витрачати багато часу.

У компанії передбачено персональний підхід до кожного проекту.