Висновки експертівБезпечна чи ні?! Рівно за тиждень посадовці Трускавця володітимуть інформацією щодо стану траси Т-1402 Пісочне-Східниця на ділянці Дрогобич-Трускавець

Як повідомив 8 листопада під час брифінгу міський голова оздоровниці Андрій Кульчинський, з понеділка у нашому регіоні працюють спеціалісти Інституту геофізики та Івано-Франківського інституту нафти та газу, вони досліджували провалля, а також територію приватних забудов біля «Козацього хутора», у селах Модричі та Солець. «Попередні висновки експертів – загрози для цих об’єктів немає», — зауважив посадовець. Відтак наступне першочергове завдання спеціалістів –дослідження ділянки дороги Дрогобич-Трускавець.

До 7 днів часу будуть завершені і ці роботи, відтак два тижні триватиме опрацювання зібраної інформації, опісля чого ці результати подадуть на обласну комісію ТЕП та НС. Паралельно питання техногенно-екологічної безпеки регіону порушують і у Кабміні, — додав заступник міського голови пан Балицький.

— Голова ЛОДА пан Синютка у ці дні знаходиться в Києві, там проходить засідання Кабінету міністрів України з приводу створення урядової робочої групи і виділення коштів та такі першочергові роботи, як створення проектно-кошторисної документації для перенесення дороги Дрогобич-Трускавець, а також магістрального водогону, що іде на Дрогобич. Тож нам залишається тримати кулаки, щоб ці рішення були прийняті в нашу користь, — додав пан Балицький.

Також посадовець підтвердив інформацію, що дорогу в об’їзд Трускавця прокладатимуть найвірогідніше через село Модричі, відтак вона йтиме попри колишню військову частину і скеровуватиме транспорт на дорогу біля озера, що веде на Борислав. Однак такий масштабний проект вдасться зреалізувати не швидше, як за 2 роки. Наразі на комплексне та ретельне дослідження проблемної ділянки дороги, за словами пана Балицького, із області виділили 1,5 млн. грн. Допоки спеціалісти проводитимуть дослідження автодороги Дрогобич-Трускавець – розглядається можливість встановлення спеціальних датчиків, які фіксуватимуть рух ґрунту. «Якщо просідання дороги буде більшим, ніж на 5 см. – встановлюватимемо світлофори або ж спеціальні шлагбауми, які дозволять закрити рух цією трасою», — переконує пан Кульчинський.

Що ж робиться вже – так це розпочато спорудження нової лінії електропередач ЛЕП -35 для того, щоб Трускавець мав два альтернативних джерела постачання енергії.

Джерело: Джерела Трускавця