У четвер, 20 серпня, у Дрогобицькій міській раді відбулася робоча зустріч посадовців міста з перевізниками
Основне питання, яке назріло у місті і потребує негайного вирішення — перевезення пасажирів-пільговиків у громадському транспорті.
Після обговорень актуальної проблеми, було прийнято рішення, що за один раз у громадському транспорті осіб, які мають право на пільговий проїзд перевозитимуть за наступною формулою: 6 сидячих і 2 стоячих. Також перевізники погодилися, що при ситуації, коли на зупинці громадського транспорту залишається ще пільговик, а у автобусі достатньо вільного простору, то водій також зобов’язаний обслуговувати такого пільговика.
«Саме така формула є обґрунтованою, компромісною і забезпечить максимальні зручності як для жителів Дрогобича, так і перевізників», — переконаний перший заступник міського голови Петро Суда.
Нагадуємо, що нині пільгове перевезення у Дрогобичі відбувається за кошт перевізників, оскільки не компенсується ані з бюджету міста, ані з бюджету держави.
Наступною проблемою, яка є на постійному контролі відділу економіки — якість обслуговування у сфері пасажирських перевезень.
За словами начальника відділу економіки Романа Корпана, з водіями проводяться роз’яснювальні бесіди щодо поведінки та створення комфортних умов для пасажирів у громадському транспорті.
Перший заступник міського голови Петро Суда зазначив, що про успішність співпраці та постійного діалогу влади з перевізниками свідчить кількість скарг та звернень громадян щодо обслуговування у сфері громадських перевезень. Тому усі пропозиції та завдання, які перевізники отримують від міської ради, вони змушені виконувати оперативно, а на порушення зі сторони водіїв — реагувати миттєво та більш строго. Тоді така робота матиме позитивний результат.
Під час зустрічі йшлося й про необхідність вдосконалення схеми маршрутів у місті та відведення зон під зупинки громадського транспорту. Над цим завданням перевізники мають час подумати до наступного робочого засідання.
Підбиваючи підсумки наради, перший заступник міського голови Петро Суда звернувся до перевізників з проханням докласти максимальних зусиль для того, щоб пасажирські перевезення у місті були на високому рівні.
«Зовнішній вигляд водія, ввічливість, справний технічний стан автомобіля, чистота у салоні, візуальна інформація, упорядкування зупинок громадського транспорту — це ті основні насушні проблеми, які необхідно контролювати перевізникам кожного дня», — наголосив Петро Суда.
Однак для того, щоб у сфері громадських перевезень максимально швидко усунути усі наболілі проблеми, потрібне й розуміння жителів міста, які повинні дотримуватися встановлених норм і правил, культури спілкування з водієм, а при виникненні непорозуміння, ввічливо зробити зауваження, або ж звернутися до міської ради з пропозицією, скаргою чи за роз’ясненнями. На нині, це єдиний ефективний механізм взаємодії влади та громади. Номер телефону для звернень громадян 2-25-45.