карта Трускавця - семінарПроект сприяє покращенню туристичної привабливості відомого бальнеологічного курорту України, м. Трускавець і дозволить гостям скористатися зручною навігацією при пошуку об’єктів міста на картах Google

Проект ініційований компанією «Трускавецькурорт», готелем Mirotel Resort & Spa і
Трускавецьким інформаціоно-курортним центром.
Компанія Google Україна спільно з українською спільнотою Картографів за кілька днів проведуть комплекс робіт з нанесення об’єктів інфраструктури, в результаті яких з’явиться детальна карта Трускавця на Google Maps.

Цілі проекту:

1. Промалювати та нанести на Картах Google, якими щодня користуються мільйони українських користувачів, всю інфраструктуру і бізнес об’єкти міста Трускавця (дороги, пішохідні маршрути, парки, сквери, державні установи, готелі, санаторії, магазини, ресторани та ін.)

Приклад результатів аналогічного проекту на гірськолижному курорті Буковель:

курорт Буковель - семінар

2. Встановити взаємозв’язок між промальованими бізнес об’єктами та їх сторінками в Google+, і тим самим створити візитну картку кожного об’єкту в пошуку Google (безкоштовно).

Примітка: Google+ – це проект соціальної мережі компанії Google. Сервіс надає можливість спілкування через мережу Інтернет за допомогою спеціальних компонентів: Кола, Теми, Відео, Зустрічі, Мобільна версія. Інформація, якою діляться учасники мережі, впливає на персоналізовані результати пошуку Google.

Google+

3. Провести навчальну роботу серед маркетологів і власників бізнесу, щоб пояснити користь і величезний потенціал маркетингу в мережі Інтернет, а також принципи роботи окремих безкоштовних маркетингових інструментів Google, тобто фактично допомогти розвитку бізнесу за допомогою інструментів, що сприяють збільшенню привабливості курортного підприємства та залученню клієнтів.

Навчальний семінар відбудеться 12 грудня 2014 р. об 11:00. в конференц-залі готелю «Mirotel Resort & SPA» м. Трускавець.

Очікувані результати:

1. Трускавець буде детально промальовано на Картах Google.
На карту будуть нанесені дороги, пішохідні маршрути, адміністративні будівлі, локальні бізнеси (готелі, ресторани, санаторії, магазини та ін.).
2. Власники місцевих бізнесів зможуть взяти участь у навчальній програмі від сертифікованих фахівців Google і Картографів, під час якої їм розкажуть, як ефективно користуватися різними маркетинговими інструментами в мережі Інтернет, і яке значення це має для їхнього бізнесу. На навчальному семінарі власникам бізнесу покажуть як швидко і просто провести 3D зйомку, яка дозволить гостям курорту через карти переглядати зовнішній вигляд міста та санаторіїв, прогулюватися вулицями та парками в режимі он-лайн.
3. Весь регіон отримає цілий ряд позитивних змін. Буде покращена туристична привабливість Трускавця в цілому. Крім того, це буде безпрецедентний випадок, коли структури малого та середнього бізнесу, Google і Картографічне товариство будуть працювати разом, щоб розвивати інфраструктуру цілого міста та регіону.