Електронна комерція ніколи не була такою популярною, а запуск інтернет-магазину сьогодні — один із найкращих способів розширити бізнес.

Електронна комерція має багато переваг у порівнянні з фізичним магазином, оскільки інтернет-магазини можуть серйозно розширити вашу клієнтську базу. Тому перш ніж продовжити ознайомлення зі статтею, відмітьте собі, що інколи вартує доручити організацію процесу професіоналам, а саме NIX Solutions, більш детально про послуги тут.

Тим не менше, перш ніж перейти на бізнес електронної комерції, вам необхідно розглянути переваги та недоліки такого бізнесу.

Таким чином, ви знатимете, як максимально використовувати можливості та передбачати ризики при веденні бізнесу в Інтернеті. Хоча знати все про електронну комерцію неможливо, ця стаття значно підвищить ваші шанси на успіх.

Переваги інтернет-магазину: Топ-10

Наявність інтернет-магазину може принести багато переваг вашому бізнесу.

З наших спостережень, ось основні переваги електронної комерції:

1. Нижчі експлуатаційні витрати порівняно з офлайн-магазинами

Коли ми оцінюємо переваги та недоліки електронної комерції, не всі фактори будуть однакові. І серед переваг головне – ціна.

Інтернет-магазин не вимагає від вас оплати оренди, рахунків за електрику або інших зборів за обслуговування. Хоча вам все одно доведеться купувати деякі послуги, такі як план веб-хостингу та доменне ім’я, загальна вартість буде набагато нижчою, ніж у звичайного магазину.

Вибір тарифу для сайту, такого як план електронної комерції, дозволить вам продавати свої продукти в Інтернеті лише за символічні кошти на місяць.

Є ряд конструкторіав, які чудово підходить для новачків, і всі їхні плани включають безкоштовний хостинг та піддомен, тому ви можете опублікувати свій сайт одразу після того, як закінчите його налаштування. Далі, організація самого процесу комерції, а тут вже потрібно закинути у свій «багажник» трохи знань і постійного його поповнювати. Саме тому вам не завадить колектив NIX Solutions професійних людей в галузі, більше про команду на сайті.

2. Висока маржа під час продажу цифрових продуктів

Продаж цифрових продуктів може бути дуже прибутковим, оскільки виробничі витрати залишаються незмінними незалежно від того, скільки продуктів реально ви продаєте.

Маючи власний інтернет-магазин, вам не доведеться платити комісію за транзакцію, а кожна угода, яку ви робите, призводить до ще більшого прибутку.

3. Потенційна аудиторія у всьому світі

Після того, як ваш інтернет-магазин запущено, він стане доступним для всіх людей планети. Все, що потрібно від вас для здійснення покупки, — це підключення до Інтернету та кредитна картка.

Незалежно від того, чи продаєте ви фізичні чи цифрові продукти, завжди є ймовірність, що ваш наступний покупець буде з іншої країни чи іншого континенту.

Більше того, продавати товари по всьому світу стало набагато простіше завдяки величезній кількості шанованих на ринку послуг з оплати та доставки.

Ви можете вільно приймати іноземну валюту та доставляти замовлення по всьому світу.

4. Ваша онлайн торгівля відкрита 24/7

Ваш магазин електронної комерції буде доступний цілодобово, що дозволить людям робити покупки цілодобово і без вихідних, незалежно від того, де вони живуть.

5. Клієнти здійснюють більше онлайн замовлень з кожним роком

За прогнозами, близько 2,14 мільярда людей у ​​всьому світі робитимуть покупки в Інтернеті у 2022 році. І загальна сума грошей, витрачених на електронну комерцію, зростає, і дослідження показують, що вони збільшуються з кожним роком.

Не потрібно занадто багато думати, щоб зрозуміти, що ваша бізнес-модель буде упускати великий потенційний дохід, якщо не користуватиметься перевагами покупок в Інтернеті.

Відкриття бізнесу електронної комерції може стати вирішальним чинником між залученням нових клієнтів та їхньою втратою через конкуренцію. Для багатьох інтернет-магазинів можливість залучити потенційних клієнтів за допомогою онлайн реклами призвела до різкого зростання продажів.

6. eCommerce сайт легко оптимізувати

Збільшити масштаб вашого онлайн-бізнесу легко, особливо, якщо ви використовуєте конструктор сайтів. Ви можете зробити це самостійно, без попередніх знань у галузі програмування чи дизайну.

Якщо вам потрібно, щоб ваш сайт міг обробляти великі обсяги трафіку, більшість розробників сайтів дозволять вам просто перейти на більший план.

Більше того, за допомогою конструктора сайтів змінити вигляд сайту дуже легко за допомогою безлічі красивих шаблонів.

Ви також маєте можливість відображати відгуки користувачів, щоб залучити нових клієнтів.

7. Онлайн комерції набагато легше зростати та розширюватися, ніж офлайн-магазинам

Щодо переваг та недоліків, то одна річ, яку електронна комерція має в порівнянні з традиційною роздрібною торгівлею, — це потенціал зростання.

На відміну від фізичного магазину сайт електронної комерції не обмежений своїм фізичним місцезнаходженням. Він дозволяє додавати якнайбільше продуктів, не турбуючись про обмежений простір.

Це також позбавляє необхідності орендувати будинок або наймати більше людей для охоплення клієнтів за межами вашого регіону. Підтримки місцевої мови та варіантів доставки було б достатньо, щоб їм сподобатися.

Більш того, надлишки грошей можна направити на щось суттєвіше, наприклад, на розширення асортименту товарів або подальшу оптимізацію сайту.

8. Легко та економічно віддати роботу на аутсорсинг

Якщо ви хочете покращити свій сайт, але у вас немає навичок для цього, є безліч фрілансерів та агенцій до яких можна звернутися.

Від надання рекламних зображень до капітального ремонту вашого сайту — ви можете легко знайти в Інтернеті відповідну людину. Вартість найму також відносно різноманітна, що дозволяє робити вибір залежно від вашого бюджету.

9. Найновіші маркетингові ресурси за низькою ціною

Сьогодні ресурси цифрового маркетингу не тільки у відкритому користуванні, але й доступні за ціною та прості у використанні. Таким чином, запуск онлайн продажів та налаштування бізнес процесів однією людиною сьогодні — простіше, ніж будь-коли.

Це легко можна спостерігати в інтернет-рекламі сьогодні.

Від соціальних мереж до Adwords ви зможете самостійно займатися рекламою без допомоги агентства або дорогих розміщень.

Ви можете просувати свій магазин у пошукових системах, Facebook, Instagram і т.д., щоб щодня отримувати доступ до мільйонів потенційних клієнтів.

10. Швидка адаптація до змін попиту

Як і у будь-якому іншому бізнесі, вам необхідно проводити постійні дослідження, щоб не відставати від вимог ринку. На щастя, дослідження ринку онлайн-бізнесу можна провести відносно легко та швидко.

Один із найпопулярніших методів – дослідження ключових слів. Це дозволяє вам дізнатися про поточні тенденції в галузі та зрозуміти, чого клієнти можуть потребувати або хотіти.

Ще один спосіб дізнатися про тенденцію — цікавитись у соціальних мережах. Приділяючи увагу онлайн-обговоренням, ви, мабуть, знайдете нові можливості, на які варто звернути увагу.

Потім ви можете відстежувати відвідуваність сайту та маркетингові кампанії за допомогою інструментів веб-аналітики, які дозволять вам приймати рішення на основі даних для покращення вашого бізнесу.

Недоліки інтернет-магазину: Топ-4

Звичайно, кожна бізнес-модель завжди має недоліки, як онлайн, так і офлайн. Давайте подивимося на недоліки eCommerce.

Хоча я вважаю, що електронна комерція є найкращим варіантом для розширення вашого бізнесу, завчасне вивчення ризиків дозволить вам належним чином відреагувати на будь-яку проблему, з якою ви можете зіткнутися в майбутньому.

1. Ви повинні розробити ефективну стратегію доставки

  • Доставка – невід’ємна частина бізнесу електронної комерції. Ви повинні взяти до уваги безліч аспектів, таких як:
  • Вартість доставки. Ви можете вибрати безкоштовну, фіксовану та табличну модель доставки.
  • Упаковка. Виберіть безкоштовну упаковку або замовте індивідуальне для ваших товарів.
  • Компанія з доставки. Від того, яким сервісом ви скористаєтеся, залежить загальна діяльність компанії з доставки та керування нею.
  • Міжнародні перевезення. Ви повинні підготувати необхідні документи та визначити, хто платитиме мита та податки.
  • Повернення. Вирішіть, хто відшкодуватиме вартість зворотної доставки, якщо клієнти захочуть повернути гроші за свою покупку.

Використання неправильної стратегії доставки може завдати шкоди вашому бізнесу. З одного боку, ви можете втратити клієнтів, якщо ви стягуєте дорогу плату за доставку. Однак нездатність отримати прибуток через покриття всіх витрат може негативно вплинути на зростання вашого бізнесу.

Якщо ви хочете уникнути подібних проблем, обов’язково розрахуйте всі можливі витрати та запропонуйте клієнтам прозору процедуру доставки на своєму сайті.

2. Безвідмовна робота eCommerce магазину, безпека та захист від шахрайства життєво важливі

Одна з найскладніших частин запуску онлайн-бізнесу – це вибрати хостинг-провайдера, який може забезпечити безпеку та доступність вашого бізнесу у будь-який час.

Виберіть провайдера сайтів, який може гарантувати ці речі, оскільки клієнти не повернуться після невдалого досвіду. Є багато провайдерів, що мають гарантію безвідмовної роботи 99,99% та безкоштовний сертифікат SSL, включений у всі плани електронної комерції.

3. Більше повернень, ніж у офлайн-бізнесу

Оскільки покупці не можуть випробувати вашу продукцію безпосередньо, ви маєте бути готові прийняти повернення продукції.

Щоб ваші покупці могли робити покупки максимально комфортно, у вашому магазині має діяти політика повернення. Переконайтеся, що в ній чітко вказано, чого саме ваші клієнти можуть очікувати від вас щодо процедур і вимог до повернення.

4. Висока конкуренція

В Інтернеті є тисячі інтернет-магазинів, тому новим компаніям може бути складно виділитись серед інших.

Тим не менш, не дозволяйте конкуренції утримувати вас від запуску онлайн торгівлі.

Зосередьтеся на наданні високоякісної продукції та на тому, щоб налагодити всі бізнес-процеси з самого початку. З правильними маркетинговими планами ваш бізнес набиратиме обертів набагато швидше.

Пам’ятайте, що знаючи все про електронну комерцію, вашим головним завданням при запуску онлайн-торгівлі має бути ідеальний бізнес для споживача.