Піар для владиТрускавецька міська рада планує витратити на власний піар більше мільйона бюджетних коштів

Саме така сума вказана у проекті рішення «Про затвердження міської цільової програми підтримки КП «Редакція міського радіомовлення» на 2018-2020 роки». Цей документ оприлюднений на сайті Трускавецької міської ради – він розглядатиметься депутатами на черговому засіданні сесії.

В обґрунтуванні програми сказано, що трускавецьке радіомовлення висвітлює діяльність та здобутки органів міської влади. Фінансування цього комунального підприємств у 2018 році становитиме 355 ти. грн., з яких на зарплатню колективу з чотирьох осіб скерують 307 тис. грн., на друк бюлетеня «Голос ради» — 21 тис. грн., оплату комунальних послу — 6,3 тис. грн. Частину коштів — 20 тис. грн. — підприємство має отримати від своєї діяльності.

У 2019 році видатки на КП «Редакція міського радіомовлення» сягнуть 377, 3 тис. грн., у 2020 р. – 397,3 тис. грн. Загалом сума бюджетних коштів, яку депутатам міськради пропонується скерувати на утримання провладних засобів інформації, становитиме 1, 12 млн. грн.!

Як зазначається у програмі, у результаті її реалізації журналісти проводового радіо повинні забезпечити: залучення громади до управлінських процесів у місті, активізацію суспільно-громадських рухів,оперативне реагування на звернення громадян, покращення іміджу Трускавця як інвестиційно-привабливого культурного та туристичного центру. У який спосіб виконуватимуться поставлені завдання – незрозуміло, механізм їх реалізації не прописаний. До того ж, чисельність слухачів трускавецького радіо постійно зменшується — за інформацією Укртелекому станом на 1 грудня у Трускавці є 2320 абонентів. А у 2015 році їх було 3 500.

Головним розпорядником коштів, які скеровуються на фінансування програми підтримки радіо, є виконавчий комітет Трускавецької міської ради. Проект рішення погодили: заступник міського голови Олександр Ткаченко, голова бюджетної комісії Олег Карпин, голова комісії з питань депутатської діяльності, законності, етики, регламенту, місцевого самоврядування та зв’язку з засобами масової інформації Святослав Грабовський, директор-головний редактор міського радіомовлення Любомир Поливка, секретар міськради Наталя Пономаренко.

Трускавчани уже висловили своє обурення у соцмережі Фейсбук щодо запланованих з міського бюджету видатків для PR-кампанії міських посадовців. Так, зокрема, громадський активіст, учасник АТО Іван Сенюта, був категоричним: «Знаєте як це називається? Використання адмінресурсу перед виборами. І не забуваємо що це кошти платників податків».

Дарина КРАВЕЦЬ

Джерело: Джерела Трускавця