Саме завдяки наполегливості майданівців, було створено спеціальну комісію для проведення моніторингу та наведення реальних даних по пасажиропотоці на кожному з діючих маршрутів
Найбільше ж протиріч було у питанні перевезень. Ще з лютого 2014 року, коли з’явилася проблема збільшення тарифу на проїзд, при аналізі пасажиропотоку перевізники намагалися обдурити членів виконкому, надавши у звіті несправжні дані. Саме завдяки наполегливості майданівців, було створено спеціальну комісію для проведення моніторингу та наведення реальних даних по пасажиропотоці на кожному з діючих маршрутів. Тож, після громадських слухань, тариф збільшили до 3 грн.
І, не зважаючи, на підняття ціни молоді хлопці добилися внесення пункту у проект рішення стосовно перерозгляду тарифу у випадку зміни середньозваженої ціни на дизельне паливо більш, ніж на 15% протягом 5 днів.
«Ми не могли проголосувати за підняття тарифу без урахування думки громадськості, — додає Іван Херович. – Адже основний тягар лягає на їхні гаманці, які останнім часом і так далеко не товстішають».
І дійсно, згодом тариф був зменшений до 2,5 грн. і саме у цей час були зафіксовані порушення договору з перевізниками. Це й обов’язкове надання квитків, і підтримання зупинок у належному санітарному стані, і повідомлення про вартість проїзду… «Ми фіксували усі порушення і всю інформацію перенаправляли начальнику економічного відділу Роману Корпану, — розповідає Юрій Кушлик. – Чи були прийняті якісь конкретні дії – судити вам».
Пізніше ж, тариф знову повернули до 3 грн. Це було викликано рядом причин: по-перше, власники соціальних маршрутів відмовлялися виходити на маршрути через їх нерентабельність, по-друге, у відповідності до Закону «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України», було зменшено цілий ряд пільгових категорій, що викликало обурення у населення. Тому, аби стабілізувати події у місті, члени виконавчого комітету збільшили вартість проїзду у маршрутках за умови збереження права на пільговий проїзд усіх категорій та збільшення пільгових місць (додали 2 місця стоячи). І надалі з падінням ціни на дизельне пальне ціна на проїзд буде знижуватися.