В Україні з 16 січня 2020 року вся реклама на телебаченні, радіо та в друкованих виданнях має бути виконана лише українською мовою
Про це повідомила Національна рада України з питань
телебачення і радіомовлення, передає Д-НК.
Саме 16 січня набувають чинності норми статті 32 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»: «Ця стаття регламентує використання державної мови у сфері реклами».
Цим законом також внесені зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення. За порушення вимог закону щодо реклами будуть накладатися штрафи від 200 до 300 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або оголошуватися попередження, якщо порушення вчинене вперше.
Водночас законом передбачені виключення для медіа, які ведуть мовлення або видаються офіційними мовами Європейського Союзу. «Телерадіоорганізації закордонного мовлення, телерадіоорганізації, що ведуть мовлення однією або кількома офіційними мовами Європейського Союзу, поряд із державною мовою можуть розміщувати рекламу офіційними мовами Європейського Союзу. У друкованих засобах масової інформації, що видаються однією з офіційних мов Європейського Союзу, допускається розміщення реклами тією мовою, якою видається такий друкований засіб масової інформації», – йдеться в повідомленні.