З першого серпня у міському ЦНАПі Дрогобича запроваджують нову послугу «отримання довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб»
З першого серпня 2018 року у Центрі надання адміністративних
послуг Дрогобича запроваджують нову послугу «отримання довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб». Відповідне рішення було прийнято у четвер, 19 липня, на засіданні виконавчого комітету Дрогобицької міської ради,передає ДНК.
Як повідомила начальник ЦНАПу Оксана Тішина, довідки видаватимуться громадянам адміністраторами одразу після процедури заповнення всіх необхідних документів. Послуга буде безкоштовною.
Охочим отримати довідку «про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб» потрібно подати:
- Заяву на отримання довідки «про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб». Заяву формує адміністратор ЦНАПу;
- Оригінал документа на право власності на домоволодіння, якщо дані про речове право не внесені в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно;
- Оригінал свідоцтва про народження дитини або про належність до громадянства України, якщо вона досягла 14-річного віку;
- Оригінали паспортів усіх зареєстрованих осіб у житловому приміщення/будинку;
- Будинкову книжку (за наявності);
- Оригінал свідоцтва про шлюб;
- При виникненні необхідності — інші документи.
У разі подання заяви представником особи, додатково подаються:
- Документ, що посвідчує особу законного представника;
- Документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини – батьками (усиновлювачами).
Важливо: Власник (співвласник) житлового приміщення/будинку, інша зареєстрована у житловому приміщенні/будинку особа несуть відповідальність за документи та дані про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб, інших відомостей, що вплинули або могли вплинути на встановлення інших цивільних прав.
«Сьогоднішнє прийняте рішення виконавчим комітетом Дрогобицької міської ради — це ще один крок на зустріч мешканцям Дрогобича, який є своєрідним спрощенням бюрократичної системи в отриманні довідки «про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб». Більше того, громадянам не потрібно буде сплачувати кошти за отримання цієї довідки. На майбутнє ми плануємо збільшувати перелік адміністративних послуг задля максимально можливого, в межах чинного законодавства, швидкого отримання громадянами відповідних адмінпослуг в єдиному центрі», — прокоментував заступник міського голови Володимир Коцюба.
Нагадаємо, Центр надання адміністративних послуг розташований у приміщенні Дрогобицької міської Ратуші, за адресою: площа Ринок, 1.
Джерело: drohobych-rada.gov.ua