В одній з квартир мікрорайону вул. Самбірської в Дрогобичі інженеру служби збуту КП «Дрогобичводоканал» запропонували хабар взамін на те, щоб він не відреагував на побачений біля водяного лічильника магніт
На несумлінному споживанні послуги мешканців цієї квартири впіймали не вперше. Інциденту з магнітом передував факт виявлення контролером самовільного втручання у пломбування лічильника. Справу літня господиня квартири спробувала залагодити жалістю, мовляв, негоже за такий огріх притягати до відповідальності хвору людину поважного віку. Коли інженер подався за вказаною адресою встановлювати нову пломбу, його у квартирі цієї споживачки очікував приголомшливий сюрприз – зовсім близько від водяного лічильника був встановлений магніт.
Представник водоканалу поставив жінці незручне запитання, звідкіля взявся цей предмет в її оселі. Відтак, раптово літня жінка поскаржилася на погане самопочуття, вхопилася за серце. На той момент з’явилася її донька чи то онука, стала шукати таблетки. У представника водоканалу, який ніяк не хотів доводити співрозмовницю до інфаркту, побачене викликало оторопіння. За кілька хвилин після того, як емоційна напруга від стрімкого розвитку подій дещо спала, інженер служби збуту на свій великий подив не зауважив вже магніту біля лічильника. Тоді, з його слів, господиня пустила в хід останню рятівну соломину: дістала з гаманця купюри і спробувала втиснути їх у руку службовцю. Чоловік порадив порушниці заховати гроші і придбати на них ліки, щоб поправити хитке здоров’я.
«Аналіз споживання послуги у цій квартирі підтверджує факт крадіжки води, – стверджує начальник служби збуту КП «Дрогобичводоканал» Роман Яджак. – Наведена ситуація з репертуару стандартних. Найчастіше виявлені крадії вдаються до рецидиву. Спершу просять, б’ють на жалість, а згодом зловживають даною їм довірою і, на жаль, повертаються до недоброї звички».