квартири у Дрогобичі  

Дрогобиччина — новини краю

Інформаційний портал Дрогобицького району

Як автоматизувати контроль робочого часу?

Управління дисципліною — важливий елемент процесів управління людським капіталом. Для співробітників магазинів своєчасний початок робочої зміни — запорука того, що всі необхідні процеси будуть виконані, клієнти обслужені і товари продані. Недостатньо, щоб касир в магазині просто відпрацював потрібну кількість годин. Він повинен відпрацювати їх саме тоді, коли в магазині є клієнти і можуть збиратися черги на касах, коли на співробітника заплановані роботи. Саме тому облік робочого часу відповідно до розкладу так важливий.

Контроль робочого часу співробітників, введення даних про вихід і відпрацьовані години, складання звітності та інші процеси віднімають багато часу. Найчастіше для роботи з даними застосовуються програми, де всю інформацію потрібно вводити вручну. В таких умовах непросто налагодити якісний облік робочих годин і управління персоналом роздрібної мережі. Як автоматизувати контроль відпрацьованих годин і які для цього є рішення?

Чому компанії шукають методи обліку та контролю робочого часу персоналу?

Магазин торгової мережі — колектив працівників з різним графіком змінності. Як дізнатися о котрій годині кожен співробітник приходить на роботу, чи був він весь час на робочому місці і який клімат в колективі?

Контролювати дисципліну персоналу особливо важко в наш час, коли бізнес повинен бути гнучким, оперативно реагувати на зміни ринку, тримати в фокусі напрямки свого розвитку, а також враховувати аспекти своєї діяльності.

  1. Ручний процес не завжди надійний і найчастіше його ефективність набагато нижче автоматизованого контролю. Завжди має місце бути людський фактор і часом ціна помилки дуже висока. Швидкість формування табеля вручну низька і вимагає додаткового часу персоналу.
  2. Відсутність контролю достовірності обліку робочого часу. У віддалених магазинах адміністратори можуть проявляти зайву лояльність до співробітників, дозволяючи їм працювати у зручний для них час і не на шкоду бізнес інтересам. А іноді, навіть зараховувати зміну як відпрацьовану, якщо співробітник зовсім не вийшов або просто не помітити, що хтось запізнився.
  3. Відсутність каналів комунікації з персоналом. Чим більше магазини віддалені від офісу, тим складніше комунікувати з персоналом, інформувати про важливі події, проводити опитування і своєчасно розуміти який емоційний клімат в кожному магазині.

Для виключення подібних ситуацій компанії вдаються до біометричних систем контролю і фіксації часу початку і закінчення робочого дня персоналу. Рішення для автоматизованого контролю робочого часу довели свою ефективність в управлінні персоналом роздрібної мережі.

      Ви володієте цікавішою інформацією на тему, радо розмістимо її на ресурсі,
наша скринька: 2drogobych@gmail.com
Обов'язкові для заповнення - лише поле "Ім'я"

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.