Управління дисципліною — важливий елемент процесів управління людським капіталом. Для співробітників магазинів своєчасний початок робочої зміни — запорука того, що всі необхідні процеси будуть виконані, клієнти обслужені і товари продані. Недостатньо, щоб касир в магазині просто відпрацював потрібну кількість годин. Він повинен відпрацювати їх саме тоді, коли в магазині є клієнти і можуть збиратися черги на касах, коли на співробітника заплановані роботи. Саме тому облік робочого часу відповідно до розкладу так важливий.
Контроль робочого часу співробітників, введення даних про вихід і відпрацьовані години, складання звітності та інші процеси віднімають багато часу. Найчастіше для роботи з даними застосовуються програми, де всю інформацію потрібно вводити вручну. В таких умовах непросто налагодити якісний облік робочих годин і управління персоналом роздрібної мережі. Як автоматизувати контроль відпрацьованих годин і які для цього є рішення?
Магазин торгової мережі — колектив працівників з різним графіком змінності. Як дізнатися о котрій годині кожен співробітник приходить на роботу, чи був він весь час на робочому місці і який клімат в колективі?
Контролювати дисципліну персоналу особливо важко в наш час, коли бізнес повинен бути гнучким, оперативно реагувати на зміни ринку, тримати в фокусі напрямки свого розвитку, а також враховувати аспекти своєї діяльності.
Для виключення подібних ситуацій компанії вдаються до біометричних систем контролю і фіксації часу початку і закінчення робочого дня персоналу. Рішення для автоматизованого контролю робочого часу довели свою ефективність в управлінні персоналом роздрібної мережі.
Ви володієте цікавішою інформацією на тему, радо розмістимо її на ресурсі,