2 листопада розпочав роботу всеукраїнський контакт-центр Міністерства охорони здоров’я з протидії коронавірусній хворобі
Туди можна звернутися із питанням, що стосуються
COVID-19 та організаційних моментів, пов’язаних з лікуванням.
Про створення нової лінії для запитань повідомив очільник МОЗ Максим Степанов під час брифінгу, передає Д-НК.
Відтепер кожен громадянин України, в якого виникають запитання стосовно ковіду, може зателефонувати туди і отримати інформацію. Незалежно від того, де саме на території країни він знаходиться.
Ми зробили достатньо великий кол-центр, зараз там працюватиме 150 операторів Він буде функціонувати цілодобово, – зазначив Степанов.
Лінія для дзвінків буде безкоштовною. Номер телефону – 0 800 60 20 19.
За словами глави відомства, телефонувати у контакт-центр можна, якщо ви не можете додзвонитися своєму сімейному лікарю, отримати направлення на аналізів чи комп’ютерну томографію, або у вас виникло питання з ПЛР-тестування.
Крім того, міністр уточнив, яким буде алгоритм дій після дзвінку.
Зрозуміло, щоб з’ясувати інформацію і надати вичерпну відповідь, оператору потрібно буде зв’язатися з відповідним містом та сімейним лікарем. Все це буде фіксуватися та реєструватися в CRM-системі, яка автоматично буде надсилати його на розгляд в регіони.
А після отримання відповіді оператор обов’язково повинен зателефонувати людині, яка дзвонила на гарячу лінію, – пояснив Степанов.
У відомстві зазначають, що вирішили створити єдиний контакт-центр, оскільки регіональні гарячі лінії працюють з перешкодами.