«Нова пошта» прокоментувала сьогоднішній інцидент з клієнткою, що натягла замість маски власні труси
Інцидент, який показано на відео, дійсно відбувся в одному з наших відділень. Співробітник попрохав клієнтку надягнути
маску, коли виявилось, що в неї її не було — видав маску безкоштовно. Але клієнтка нею не скористалася.
Як повідомила для Д-НК прес-секретар Тарасенко Оксана, «Нова пошта» в жодному разі не засуджує поведінку клієнтки. Але ми проти несанкціонованого витоку інформації, тож провели внутрішню перевірку і виявили порушника серед співробітників, який записав інцидент з монітору на мобільний телефон та поширив у мережі інтернет.
Ми розглядаємо питання його звільнення у зв’язку з порушенням політики інформаційної безпеки компанії.
Все, профукала.
Такого сайту гідно. Який ресурс — такі й сюжети.