Сьогодні, 11 листопада, в системі Приватбанку стався масштабний збій електронних сервісів
У прес-службі компанії запевняють, що проблема тимчасова,
і в ній винен занадто великий наплив транзакцій на сайті AliExpress.
Співробітники банку підкреслили, що всі проблеми зі збоями будуть остаточно вирішені протягом доби, і всі платформи будуть нормально функціонувати, інформує ДНК з посиланням на «Громадське».
Відзначається, що з самого ранку клієнти скаржаться на роботу програми, банкоматів і терміналів сервісу. Багато хто стверджує, що всі процеси пов’язані з Приватбанком загальмувалися або зовсім не працюють.
Як з’ясувалося пізніше, проблеми були в роботі процесингового центру банку. У фінустанові запевнили, що проблема виникла через AliExpress, на якому проходив «День холостяка», і банку доводилося обробляти близько 70 тис. операцій на годину.
Уже до 13:00 всі проблеми були усунуті. Але деякі клієнти ще можуть зіткнутися з затримкою платежів.