Станом на 5 грудня техніки служби збуту Дрогобицького водоканалу здійснили повірку 711 лічильників у багатоповерхових будинках
Згідно з результатами повірки, коштом споживачів замінено 91 лічильник у зв’язку з непридатністю цих приладів до експлуатації. Кількість лічильників, що не відповідають метрологічним стандартам, становить 13%. Фактично цей відсотковий показник тотожний недообліку води, яку підприємство надало, та не отримало за неї кошти.
Наразі повіркою охоплений район вул. Самбірської, з середини грудня техніки водоканалу роботи з повірки розпочнуть на вул. Стрийській, 393.
Інформування споживачів про час проведення повірки проводиться шляхом розміщення оголошень на входах у під’їзди. Демонтаж та монтаж лічильників представники водоканалу проводять з 08.00 до 20.00. З огляду на це, у службі збуту просять споживачів з розумінням сприймати візит фахівця підприємства до їхнього помешкання після 18.00 вечора та надавати йому доступ до лічильника.
Разом з тим, відзначає начальник служби збуту Роман Яджак, проблема з доступом до приладу обліку поширена в іншому плані. Непоодинокі випадки, коли лічильник розміщений в обшитій плиткою чи вагонкою ніші і дістатися до нього надто складно. Швидко і безперешкодно демонтувати лічильник для проведення повірки технікам також часто не вдається через старі мережі, несправну запірну арматуру.
Нагадаємо, повірку лічильників КП «Дрогобичводоканал» розпочало у серпні. У липні для мешканців багатоповерхівок набув чинності новий тариф, у який включена вартість повірки приладів обліку води.
Джерело: Офіційний сайт «Дроогобичводоканал»